Tandläkare och läkare

Gick kanon hos tandläkaren. Inga hål och super fina tänder. Trots att jag "misskött" dem de senaste halvåret:/ Konstigt att det kan vara så! Men jag är bara glad så länge det är så. Så nytt avtal tecknat på 600kr/året i 3 år. Skönt att slippa oroa sig över kostnaderna om något skulle hända!

Och så läkaren. Gick bra. Kollade Cervix igen och den var fortfarande opåverkad. Så skönt det! Sen var det värre med min foglossning:/ Aj aj att känna och klämma på bäckenet. Så nu blir det 100% sjukskrivning (som jag trodde) med vattengympa och sjukgymnast för att det förhoppningsvis inte ska bli värre. Vill ju gärna kunna gå om en månad. Så både bra och dåliga nyheter alltså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0