Middag

Blev en full dag med stall, handla, bad och middag. Roligt att bada men jag orkar verkligen inte hänga med John mer:/ Får så fruktansvärt ont i bäckenet. Men lite fick han iaf bada! Sen blev det fika och hem färd. Jag fick chans att vila lite medens Micke städade lite. Dessa stunder är guld värda när jag får vila! Sen kom Johns farmor och farfar. Så då blev det kyckling i tortillas. Ett jättegott och snabbt recept jag fick från Sussi för många år sedan! Till det serverade jag en sallad och till efterrätt bär med Kesella Vanilj i ugn. Kan lägga ut recept för de som vill. Underbart gott blev det!

Strax ska jag hoppa i duschen och göra mig i ordning. Ska till Esperyd och fira Ella som fyllt 3 år! Ja John och icke ska givetvis också med!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0