Kinden

Ser om möjligt värre ut idag. Men är torr och fin! Och han verkar inte störas av den. Idag hämtade jag lille John redan vid 11. Så han skulle få komma hem och äta lite middag och framför allt hinna sova lite innan vi ska till läkaren. Hoppas det går bra där! Efter det får han åka tillbaka till dagis och leka av sig i några timmar. Så hinner jag vila lite också.  

Natten har inte varit bra men Micke har tagit John den gången han vaknade. Så lite skönt! Men jobbigt att vakna en gång i timmen och behöva vända på sig. Men idag känns det mycket bättre än igår!. Ska försöka få tag på VC och få en tid hos sjukgymnasten också. Bara massa läkarbesök och papper med att vara sjukskriven. Är ju ett heltidsjobb att bara fylla i dessa papper och gå på läkarbesök:/ Är iaf 100% sjukskriven tills den 20 Februari. Då ska jag tillbaka och kolla upp fogar och annat igen.

John sover, men tyvärr måste jag väcka honom om 40 min igen. Känns tungt att han får sova så lite. Men tror han piggnar till sen när vi sätter oss i bilen. Ev om han får sova lite till på dagis när han kommer dit. Han brukar ju sova i alla fall 2 timmar de dagar han är på dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0