Jobb??

Hur gör man nu då när det inte finns något jobb för mig att göra? Det är bara skottning, skottning och åter skottning. Eller Röjning i skogen. Jobb som jag varken får göra eller klarar av:( Så fick gå hem idag  och så ska jag till läkaren nästa vecka. Min arbetsgivare har till och med gått till sin chef för förfrågan om förflyttning. Men det finns ju tyvärr inget lätt jobb nu på vintern. Så nu sitter jag här och funderar på hur det ska bli de restrerande 2½ månaderna innan min anställning tar slut:( Ville ju verkligen jobba in i det sista denna grav. Hatar att bara gå hemma! Så vi får se hur det blir! Troligtvis sjukskrivning på heltid:/ Är bara FK som ska godkänna det. Läkarna var ju mycket skeptiska redan i julas att jag skulle klara av jobbet. Men hoppas kunde man ju få!

Jaja ska prata med BM om det i em! Annars så är John på dagis fram tills 12.15. Då ska jag hämta min ängel och gosa med honom resten av dagen! Iom jag tog ut 50% semester idag så får han bara vara där halv dag. Men skönt att få något att göra iaf! I morgon är vi hemma hela familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0