Igår

Hade vi riktigt trevligt. God mat och bar sällskap;) Blev ganska sent, men det var det värt. Jag fick ju faktiskt sova till 9 idag;) Strax ska jag kila iväg till stallet och senare i em ska vi fira Tina som fyllt år.

John vilar lite middag och Micke med. Så man får passa på att smyga ut när de inte märker det. Som ni märker är mitt största I-Lands problem vilken vagn vi ska köpa. Men OM det skulle bli en Select så kommer den inte hem förrän i Mars. Då vi vill ha den nya färgen. Och den beställs troligtvis från England då de är så dyra i sverige! Så då ska City Eliten bort:( Värker lite i hjärtat när jag satte ut annonsen. Är ju en urtrevlig vagn! Helt outstanding bland 3-hjuliga som jag kört! Kan ju hända vi köper en beg senare;)

Ne nu ska ridkläderna på och jag ska börja röra på mig!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi har bara is överallt här så går inte att rida någonstans...:(

2011-01-09 @ 14:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0