Idag

Micke åkte vid 12 och nu är det jag, John och hundarna tills Onsdag natt. Tomt och lite trist. Men det råder vi bot på! Maten är i ugnen och lite glass köpte jag minsann;) Så tror att jag och John ska överleva! Micke är nämligen på väg till England;) I morgon ska jag till BM och John får vara på dagis. Sen ska jag även hinna med tandläkaren, Läkaren och så ska John till läkaren denna vecka. Blir en hel del besök på sjukhuset! Nästa vecka är det bara min bil som ska besiktigas. Annars ska det vara lugnt!

Nu ska jag strax kika på maten. Blir rotsaksgratäng och kycklingfilé i ugn! Gott ska det vara när man bara är 2, eller 3, eller 5;) Sen blir det glass och mys i soffan! Och ett bad för lilleman! Jag passade på att duscha i morse. Skönt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Min marcus är oxå iväg idag till tis.. så tråkigt:( Jag å Liam åt samma som ni haha:)

2011-01-16 @ 16:28:39
URL: http://pernillaswedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0