Hunnit med en del

Har redan hunnit med en del. Lämnat John på dagis, varit på besök hos BM. Och hos BM blev det nya blodprover. Ont i armen som vanligt men denna gången klarade jag mig med ett stick! Sist så blev det inte mindre än 4:/ Inte skönt! Och vikt och blodtryck. Allt såg bra ut och bebisens hjärta slog så fint så! Efter det åt jag lite frukost i cafeterian och sen åkte jag och handlade. Även om man är hemma så lyckas man nästan fylla dagarna! Och så ska jag förhoppningsvis gå på Vattengympa i morgon! Det är bara så härligt! Gick när jag var gravid med John och det hjälpte verkligen fogarna!

sen ska jag även ta en tur ut till stallet och senare hämta John. Men det är alla mina måsten idag. Ska se om jag orkar gå och hämta honom med vagnen! Kanske lilla Nick får följa med då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0