Halmstad tur

Åkte till Halmstad igår med John och mamma. Skulle kikat på vagn men givetvis så säljer de den inte längre. Så närmsta vagn finns i Göteborg:/ Inte så kul att åka dit. Så blir att beställa utan att provköra. Helt emot mina principer! Men fick en del annat gjort.


Tittade på skor och fick med mig 3 par hem;) Alla från Sko Punkten! Så blev lite glad iaf! Och så åt jag god sallad på Capri. Mums! Kikade även på H&M om de hade några mamma kläder men blev lika besviken som sist. Så tråkiga kläder! Men ursöta Baby kläder hade de minsann;) Men köpte inget. Jo kom hem med 4 par trosor från Lindex;) John-John var en ängel hela dagen!  Blev iaf 3 fodrade skor. Ett par fina vita, halvhöga, ett par svarta skor med snörning och ett par grå. Alla för bara 538kr;) Riktigt svårt att hitta skor i strl 38. Är så utplockat! Men jag lyckades ganska bra ändå!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0