Blankt papper

Givetvis så gick bilen igenom prickfritt;) Hehe bra mekaniker tackar man det för! Idag roar jag mig med att fylla i ytterligare lite mer papper till FK. Jaja någon gång tar det förhoppningsvis slut! Vet att det kommer koma ännu ett papper i morgon eller på fredag. Och sen lär det vel komma si så där 10 papper till innan bebis är ute;) Men så kan det vara.

Och mitt bäcken besvärar mig mer än någonsin just nu. Har extremt svår att resa mig upp eller sätta/lägga mig ner. Och att vända på sig under natten går bara inte. Så numera spenderar jag nätterna sittandes och större delen i vaket tillstånd. Igår kväll och i natt var det så att tårarna kom. Riktigt ont hade jag! Så får se om det lugnar sig eller jag måste hämta ut kryckor:/ Det får tiden utvisa. Men under den tiden så gör jag så lite jag bara kan!

Och till helgen så blir det besök på hemlig ort med mamma, pappa och syster med familj. Tyvärr kunde inte min bror med familj följa med! Men allt är bokat och vi börja röra på oss vid 15.00 på lördag;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Se till & få akupunktur, gjorde nytta på mig efter ngr gånger. Kunde fortsätta jobba 50% tack vare det.

2011-01-26 @ 13:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0