Varm och ont

så mår jag just nu. Hostan har kommit tillbaka, halsen börjar göra ont och snuva. Har knappt sovit alls då Ischias började krångla igår igen! Så trött på detta. Så jag knaprar tabletter och svettas:/ Känner mig inte road av att åka till stallet idag!

Gick ok hos sjukgymnasten igår men det gav mig inget. Fick en lapp men saker jag inte får göra och en lapp med saker som jag kan göra för att underlätta. Men inga övningar då jag har för mycket smärta:/ Fick låna ett bälte (GulRehab) Samma som jag lånade förra grav. Men ska lämna tillbaka det och beställa ett som är betydligt bredare. Detta är bara så obekvämt! Tyckte det förra grav också! Så hoppas det kommer nästa vecka!

Igår kom mamma och pappa hit och jag bjöd på en kyckling gratäng innehållande: Kyckling, creme frachie, grädde, röd/gul paprika, advokado, och Sweet chili sås. Den uppskattades! Serverade med CousCous, sallad och tomater. Trevlig kväll som vanligt!

Idag blir det en runda till stallet och i kväll ska vi till Torpa och Palm/Linton! Bra när man springer på Jessi i affären och blir bjuden hehe;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig kväll mamma

2011-02-05 @ 14:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0