Jaha

Skulle man inte bli bättre idag också? Har fått så ont i bröstet (revbenen) och magen av hostan. Inte kul alls. Så hoppas det släpper snart det med. Verkar som det är på g iaf! Fortfarande trött och matt i hela kroppen och foglossningen är verkligen hemsk just nu. Men har köpt ett bredare bälte så hoppas att det kommer i veckan! Sen får vi se om jag ev kan få en tid hos läkaren denna veckan. För å se om jag kan få ytterligare smärtlindring. Kvällarna och nätterna funkar bara inte. Är uppe halva nätterna och det gör bara så fruktansvärt ont. Ska ta upp akupunktur och TENS. Så får vi se vad de säger!

Micke är också hemma idag men prinsen är på dagis. Skönt att han får busa av sig lite! Anne sköter stallet idag också så jag hinner vila lite till. Har bara 2 måsten idag. Och det är till FK (som vanligt) och sedan hämta John på dagis. Hade behövt handla lite men får se om jag orkar!

Detta bältet blir det:



Kommentarer
Postat av: tina

vi kommer inte chansa på att ta med våran egen om vi inte bilar. det är om hotellet hyr ut, en del gör det.. martin (en kompis till mig) blev av med sitt bagage när han skulle hem till sverige över jul, 3 dagar innan han skulle tillbaka till usa hade de hitttat det.. eftersom vagnen inte går som handbagage så chansar vi inte.. vi åker varje år så det kommer fler chanser;) men ni kanske är sugna på ett par dagar senare i sommar? inom sveriges gränser;)

2011-02-07 @ 14:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0