Frisk

Än så länge är jag fortfarande frisk! Hemsk ryggont/foglossning och öm i hela magen/illamånende. Men det har jag ju haft ett tag. Dricker proviva och har köpt hem massa alcogel att tvätta sig med;) Och annat som är bra att ha. John är pigg och glad, men jag får honom inte att äta:( Inte ens glass går ner. Så idag har han druckit vatten, lite milkshake och ätit en halv banan. Tycker synd om min lille pojke. Inte ens godis vill han ha! Tips någon? Micke är dödssjuk som vanligt;) Men han blir nog bra så småningom. Och nu när jag skriver detta så frågade John efter välling! Så nu sitter han i mitt knä och dricker en hel flaska! Äntligen! Han får gärna leva på välling ett tag. Bara han får i sig något!

Strax kommer Katrin och då blir det stallet!

Kommentarer
Postat av: Marita

Så skönt att han är bättre :)En STOR kryapådigkram kommer här till john.

2011-02-23 @ 08:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0