Feber

Fick ställa in hos Jessi och Pontus igår. Mådde inte alls bra på eftermiddagen och bara 30 min senare hade jag en temp på 39. Så har spenderat natten svettandes, frossandes och mest i vaket tillstånd. Riktigt jobbigt! Tror faktiskt aldrig jag har haft så "hög" feber. Som mest låg den på 39,5. Jobbigt när man har något i magen! Nu verkar den ge med sig. Hade 38,3 när jag vaknade nyss så vi håller tummarna. Svettas som tusan men då hoppas vi den sjunker lite till. Micke vaknade med feber idag men hans har redan frösvunnit. Matt i kroppen är han så vi sover is kift. John är sitt vanliga glada jag. Ingen feber där. Bara lite snorig. Så ni ska nog inte besöka oss på ett tag;)

Kommentarer
Postat av: Heidi

låter precis som samma skit jag hade fast jag hade runt 40 grader av o till.. men hoppas ni blir friska snart :) krama

2011-02-06 @ 13:00:13
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0