Ensam hemma

Med 2 små pojkar och givetvis så vaknade båda två när Micke åkte iväg:/ Nu har ju Philip somnat men John han är vaken! Så strax ska vi ta och städa hans rum;) Det är väääldigt stökigt efter semestern. Har inte blivit av att man städat det! Tur det bara är leksaker och enkelt att plocka undan. Annars har jag inte något inplanerat. Har tänkt hålla mig hemma och bara ta det lugnt! Kanske bada lite med John eller något annat. Igår var vi ju på Sjönevards marknad så John fick lite leksaker där. Och favoriten är traktorn med hästtransporten;) Jag har ju säkert glömt blogga om en hel del men då får det vara så!

Ska passa på att framkalla massa bilder nu! Vilket företag är bäst? Extrafilm tar 0.99 kr/bild. Något företag som är billigare. Är ju några hundra bilder som ska framkallas;) Nej nu ska det städas;) Lovar jag ska blogga lite mer nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0