Åska

En blixt, 5 min senare världens smäll så huset skakade! Tro ni jag drog ut sladden till datorn fort eller;) Blev allt lite skraj där. Tur att hundarna å ungarna inte bryr sig. Micke, John och Jimmy är ute och sätter upp vårt nya party tält. Och tro mig, alla får plats;) Är 5*8 meter. Och bra kvaliteé! Dyrt men fick lite rabatt så här i slutet på sesongen... Oj där slocknade TV:n i någon sek. Himla vilket oväder... Jaja men som sagt de har iaf fått på taket så de är inte blöta där under tältet!

I morgon har vi nog inget planerat. Blir vel en tur ner på stan och annars bara mys hemma! Tog lite fina bilder innan men lägger upp dem en annan dag. I morgon är det min sovmorgon så hoppas verkligen att pojkarna kan vara lite tysta;) Dock brukar det gå sådär bra hehe. Men men de växer ju upp så småning om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0