Äntligen

Hoppas jag att barnen kan vara lugna och nöjda. Philip ligger i sin säng och jollrar och John vandrar omkring och är allmänt sur... Blir en rolig dag känner jag! Skippar de veckor som varit och skriver lite snabbt. Ljungbydagarna kom och gick. Och vi har haft kräftskiva och grillfest här. Närmast så blir det Philips namngivelse på söndag. Så idag kommer syster med familj och stannar tills på söndag. Ska bli riktigt roligt!

Vilket betyder att det kommer vara fullt upp här i helgen! Har bilder jag ville lägga in men tog dem med mammas kamera då våran är utlånad. Och tyvärr så är vår minnsekortsläsare kass så får lägga in dem på Mickes bärbara sen. Micke har Jour denna vecka vilket betyder att vi håller oss hemma hela veckan! Igår var mamma på besök och då fick jag en hel del gjort här hemme. Men de där Jä*la tvätten tar ju aldrig slut!!!! Blir vansinnig på den å så är det så tråkigt. Blä!!! Hushållerska ja tack!

Och så har jag varit och klippt mig. Hos Melli. Blev kanon och en hel del åkte då det var så slitet. Är i alla fall supesnöjd och känne rmig 2 kg lättare;) Och så kan jag tala om att trots all skäpmat så visade vågen -1,1 kg på 2 veckor! Helt utan ansträngning. Det gillar vi;) Så nu kämpar både jag och Micke på, men någon motion förutom ridning har det tyvärr inte blivit. Men tänkte ta en runda med vagnen när Philip somnat!

Nu kräver Philip ummärksamhet men hann iaf skriva någon rad! Hörs senare och då med bilder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0