Måndag igen

Och ännu en dag skiner solen! Och vi hoppas verkligen att den stannar nu. Dörren står på vid gavel och vovvarna går ut och in som de vill. Tvätten i maskinen och middagen avklarad! Finns inga direkta måsten idag, utan jag tar det lite som det blir. Har mycket kläder att packa upp till Knodden. Men tror nog att det kan vänta! Kroppen är mör efter en helg ute!

Till middag testade jag något nytt. Fiskgratäng a lá Malin;) Stekte Rödspätta och la den i en ugnsform, skivade körsbärstomater och la ovanpå, kokade ägg som jag skivade och även de åkte i formen. Och ovanpå hällde jag en sås gjord på stekskyn och grädde. In i ugnen i 10 min och MUMS! Serverades med kokt potatis. Kan ju tala om att jag inte är så förtjust i fisk. Men detta blev riktiogt gott. Kommer absolut göra det igen.







Kommentarer
Postat av: Heidi

hur va dte med ägg till? ;) Låter lite knas förutom mammas fisk o ägg sås som e super god :))



ser iaf riktigt gott ut :))

2011-04-11 @ 15:07:40
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0