Klago-inlägg;)

Kanske någon har tips hur mna ska härda ut utan sömn?? Av 7 nätter så får jag sova bra 1 natt. Börjar blir riktigt, riktigt jobbigt. Trodde inte det kunde bli värre men tydligen så kan det. Ischias är värre än någonsin och den enda ställningen jag kan sova i är med raka ben på vänster sida. Ni kan ju tänka er själva hur bekvämt det är efter 30 min:/ Inte skönt alls. Dessutom så gör ryggen ont som bara tusan när jag ligger på sidan. Blä för detta. Sen är det den vanliga foglossningen, den är som vanligt och ishias är värre som sagt. Sammandragningarna är likadana sedan ett par veckor. Kommer när jag tar det lugnt, men aldrig regelbundet. Eller ja, i detta stadiet så heter det förvärkar. För att de är så intensiva! Börjar tvivla på att ajg ska veta när det är dax. I och med att de känns likadant som de gjorde med John de första 12 timmarna:/ Men förhoppningsvis så blir det ju mer regelbundna innan bebis tittar ut;)

Bara 2 veckor tills nästa tid hos BM....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0