Fint väder men trött

Gick ut hårt i morse när jag vaknade. Började med långa trappan upp till duschen, lämna John på dagis och sedan upp till BM. Och efter det skulle jag nog stoppat. Men körde även Frida till stallet och mockade där. Och det känns att jag stått upp länge:/ Att man inte ska få njuta! Dessutom skiner solen så starkt. Så nu vill man bara vara ute. Men nu är min energi över. Och det blir vila till jag ska hämta John på dagis. Ni må tro han var lycklig när jag sa att han skulle till dagis. In och hälsa på alla och börja hoppa och leka;) Liten glad terririst!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej tjejen...å lider allt lite me dej. ''Lugnt'' finns inte i din ordlista va? Fniss.

Jaja det va skitkul att ses igen! Hoppas vi ses snart och Micke får lite sug på sök igen...:-)

Puss charmtrollet från mej, vilken energi han har!

Kramkram Mia med flock

2011-04-04 @ 20:56:11
URL: http://www.sokhundarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0