Borta

Igår klippte jag bort de stygn som satt på utsidan. Och genast ser det mycket bättre ut! Så nu ska det läka så fint, så fint!

Och så gjorde jag en snabbvisit i Boda för att hämta lite rena schabrak. Toppen när mamma kan tvätta dem i sin maskin! I vår får jag tvätta dem var för sig. Medens mamma kan ta 5-6 st åt gången! Vill verkligen ha en så stor maskin i stallet sen! Och så följde mamma med in till stan efter det. Vi åkte och handlade skor till John och han fick 3 par! 1 par tygskor, 1 par "foppa tofflor" och ett par ofodrade gummistövlar! Ska bara köpa ett par sandaler till sen. Men annars tror jag att han ska klara sig ganska bra i sommar med de paren! Och billigt blev det trots att vi valde att köpa dem i Ljungby!

Senare på eftermiddagen kom även pappa in för att hämta mamma. Och då bjöd jag på lite mat. Skulle grillat men som vanligt så gick solen i moln och det började blåsa. Så fick steka köttet och köra rotfrukterna och potatisen i ugnen. Men det gick ju bra det med!

Och idag så var det min sovmorgon men inte kan man sova för det. Men snart hoppas jag att jag kan det! Micke och John har redan hunnit gå igenom ett ombyte med kläder till John;) De tvättar nämligen Mickes bil;) De tog en paus och gick in för att värma sig och nu är de ute igen! Ska en tur till stallet sen i em men annars tror jag inte vi är bokade alls. Skönt!

På måndag hoppas vi att vagnen kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0