Sjuk idag också

Känner mig bättre nu efter några timmar! Härligt! I morgon hoppas jag kunna fixa en dag på jobbet. Just nu sitter jag och lyssnar på Rasmus Seebach. Hittills har jag inte hört en enda dålig låt med honom! Snart ska jag sätta lite soppa på spisen och få lite riktig mat i magen.

Funderar om jag ska ta tag i mitt liv och försöka ordna upp min älskade garderob till helgen:/ Den är allt annat än rolig. Vem tror man ska klara sig på en trådback lixom?? Ja det är ju 4 backar men 1 ställning, eller hur man säger. Och så måste jag rensa ut lite kläder som John vuxit ur. Tänk om vi kunde hitta vår gård! Så skulle jag få min egna Walk-In-Closet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0