Tidig morgon

Skickat iväg son och sambo till dagis resp jobb. Så nu är det jag och hundarna kvar. Hoppas det blir en bra dag idag! Än så länge mår jag bra och frukosten har fått stanna i magen! Men får se hur länge det varar. Har tyvärr inte så stora förhoppningar då det brukar bli värre efter 1-2 vakna timmar. Men jag njuter av den tid jag har! Hade hoppats kunna börja jobba lite på månd men får se hur det går! Halvtid hade ju inte varit fel!

Och dagens planering?? Funderar på om man vågar börja vika lite tvätt eller om man ska ta de säkra före det osäkra och inta ryggläge! Blir nog lite tvätt ändå! Hade en viss Nick uppe i sängen igår;) Så måste byta de lakanen hehe. Och på tal om Nick så ska hon få ett helt eget inlägg!! Och inte är det smickrande;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0