Öroniflammation:(

För första gången i mitt liv så har jag fått det. Så blev en tur till akuten och få lite Kåvenpenin. Så min frukost består av 3 tabletter;) Väl ute från akuten och apotek. Så ringer mamma.. Jaha, Heidi och pappa är på väg in. Diva och Tirill rök ihop och när de försökte sära på dem så kom de emellan. Heidi fick ett bett över armen. Och nej inget blodbad;) Skrubbsår och en svullen arm. Så hon fick stelkramp och antibiotika. Ni skulle sett sköterskans och läkarens min när de såg våra namn och såg mig igen;) Fick förklara att det var min syster. Hehe, spännande helg alltså!

Det var lördagen det i stora drag. Och söndag, dagen har ju knappt börjat men vi har iaf ställt om klockan! Om ca 1 timme ska jag bege mig till lille Ior. Kommer en familj till för att titta på honom. Känns i hjärtat men är det bästa. Och idag är Ellen hemma så ska filma när hon rider honom;)

Kommentarer
Postat av: heidi

ne tycker inte heller det ser så skönt ut, men ska kolla om man kan ordna ngt som man kan hänga ner på sidorna som ngn sorts kuddar så han ej trillar ned med huvudet. för ja hade då inte velat sova i 2 timmar med huvudet så :/

2010-10-31 @ 19:01:58
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0