Innan jag glömmer..

Så måste jag berätta vad Micke sa här om dagen;) Var så att lille Diezel inte var så söt som man kan tro. Utan han gick minsann in till mig i köket och sen.... "BRAK" Va fan va det tänkte jag. Jo lille Diezel släppte lös den största luft kudden ur rumpan. Alltså jag har aldrig hört en hund prutta/fisa så! En riktig brakskit. Och vad gör han. Tittar sig omkring, tittar på mig och sen går han... ehhh Hund!! ;) Men ganska gulliga på något sätt. Men i alla fall gick in till Micke och berättade vad Min kära hund hade gjort. Och då sa Micke: "Vår" vadå "vår". Jo Vår hund... Trodde på allvar jag skulle skratta ihjäl mig eller nått. Micke har alltså äntligen accepterat att Diezel är hans hund också;) Tog bara 2½ år;) Bättre sent än aldrig hehe Får allt lägga in lite bilder på radar paret;)





























Mina fina pojkar!!

Kommentarer
Postat av: tina

ja du här är det fortf jockes källare min... jockes.... trots att vi varit gifta i över två år... hmmm...

2010-10-28 @ 14:54:46
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0