Han kom hem!

Micke kom minsann hem i tid. Planet till Danmark och Sverige gick. Men det till Norge fick vara kvar på marken. Så jag är glad att jag fick hem "gubben" ;). Däremot så har John varit hemsk på nätterna.
Han vaknar runt 1 och bara vägrar somna om. Bara skriker och vill inte alls sova i sin säng. Lägger jag honom i våran somnar han på 2 min. Men där vill vi ju inte ha honom. I Torsdags natt somnade han inte förens efter Micke kommit hem. Dvs runt 3. Och i fredags natt var det likadant. Vaknade och vägrade somna om. Skrek, skrek och skrek. Till slut efter ca 1 timmes skrikande somnade han i sin säng! Och i natt var det likadant. Fast då började han redan vid läggning. Ska inte alls sova i sitt rum. Nej det är skrik så fort man lägger honom i sängen. Han kan somna i soffan eller vår säng. Sen lägger vi honom i sin säng. Där sover han i max 5 min sedan vaknar han och skriker. Och det är inget rädd skrik utan mer arg skrik. Unge! Blir tokig. Så för att vi skulle få lite sömn så sov han mellan oss i natt. Men inget kul! Så i kväll tar vi ett nytt bråk och hoppas det funkar bättre!

Idag då. Jo idag blir det en tur till sickinge tror jag och sedan stallet som vanligt. Hjälpte till i sekreteriatet igår och alltid lika trevligt. Förutom några små saker;) Och fina hästar. Tråkigt bara med allt regn. Man vill bara bädda ner sig och stanna där tills det slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0