Fredag, lördag och söndag!

Så jäkla kul i Fredags! Super god mat. Men det tog tid att få den;) Skojar inte när jag säger att vi väntade 1½ timme på förrätten!!! Sen när vi väl fick in varmrätten var vi ganska irriterande. Okej att de hade över 300 gäster. MEN då kan man informera gästerna om att det tar tid med maten i kväll. Och speciellt när man har bokat bort! Kände oss väldigt bort glömda! Men som sagt, god mat iaf. Men blev ingen efterrätt, då hade vi blivit kvar hela natten känns det som!





Och så Lördagen. Först hovslagaren å sen Hund Klubben. Gick kanon på klubben och tror att det gick hem hos deltagarna! Fick chansen att köra Diz. Han gick så jäkla bra!! Körde med pop up, och 2 klockrena skick och tillbaka. Nästa gång ska jag skippa Pop up en gång och bara stå still när han ska tillbaka. Min duktiga kille!

Sen på kvällen skulle jag gått på Rosenström, men somnade i soffan. Hehe vaknade 22 och stapplade in till sängen och somnade om. Vaknade på morgonen och kom på att jag missade nått kvällen innan. BLÄ!!! Men vi tar igen det en annan gång!
Och till sist Söndagen. Skulle tittat när Michelle tävlade Bella, men givetvis så hade jag glömt bort att jag även skulle vara på dop samtidigt. Så det blev ju dop. Var ju Johns lille kusin Axel som skulle döpas. Och Jag och Micke fick äran att vara hans faddrar. Tillsammans med Johannes! Mysigt och fint var det. John var jätte trött och somnade så vi åkte hem direkt efter present öppningen. Michelle och Bella fick 2 stopp i första klassen och ett i andra. Inte så konstigt då det är nästan 5 månader sedan de var ute på banan! Och så var det hinderna (och hur stavas det då??) vid läktaren. Så det blir bättre nästa gång! Blev inga bilder från varken dopet eller hoppningen från min sida. Men kika in på Michelles och Tinas blogg så kommer det nog upp så småning om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0