Bättre

Är bättre idag men är lite smyg på vad det är... Huvudvärk konstant sedan i måndags kväll. Som inte går bort trots tabletter. Kräktes en gång, ont i mage och illamående. Skakis och svettig varje gång jag reser mig, eller rör mig hastigt. Och känner hur blodtrycket skenar iväg. Trodde nästan havandeskapsförgiftning men är dels tidigt och inte riktigt de symptom. Så jag avvaktar och hoppas allt försvinner idag. Om inte så får jag ta en koll i morgon.

Strax blir det att åka och handla lite. Tyvärr tomt i kylen:/ Inget jag vill men så får det blir. Sedan i eftermiddag så kommer Marina till Ljungby. Eller hon är här nu men vi ska ta en liten fika då. Hoppas man är pigg och kry! Och så får jag asa mig ut till stallet efter det. Å hoppas det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0