Mycket klagande blir det

Men så är det när man inte mår bra. Illamåendet tär på mig. Och inget är kul. Det är inte kul att vara gravid. Och jag ÖNSKAR att bebis var här nu. Kände inte så här när jag var gravid med John och det skrämmer mig faktiskt. Ska få prata med någon på MVC och det känns skönt! Jag mår inte bra och jag skäms inte över det. Mår man inte bra så ska man söka hjälp. Och det gör jag. Jag hoppas att det snart vänder och jag kan njuta av min graviditet. Något jag tyvärr inte kunnat göra ännu.


Nu ska jag strax ner på stan och möta min mamma. Försöker göra sådant som jag verkligen vill. Och allt annat skiter jag i. Tänker på mig själv och på bebis. Och givetvis min familj! Så nu vet ni. Varför jag är ledsen, varför jag inte vill göra något, varför jag är sjuk hela tiden. Mycket stress och oro gör att min kropp säger nej. Så nu vilar jag! Lovar att jag snart ska komma med ett glatt inlägg;)!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hade gärna bytt med dej:(

2010-11-03 @ 21:26:56
URL: http://pernillaswedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0