Tråkig måndag

Är hemma och sjuk och så får man beskedet att huset tyvärr inte blev vårt:( Men är bara att leta vidare! Någon gång ska vi vel hitta vårat dröm hus! Annars händer det inte så mycket. Vilar, vilar och åter vilar. Har varit ner på stan och hämtat ut lite penicillin så nu hoppas jag att det ska bli bättre. Kände mig bra i morse men det varade bara i 30 min. Sen kändes det som jag var överkörd av en långtradare igen.

Tina tipsade om ett hus som jag blev lite små kär i. Får vel se hur bra det ser ut. Men absolut värt att kolla upp! TACK!

Sen har vi ett ruckel till som vi ska kolla på. Huset är bara att jämna och ingen el finns det. Så kan bli ruskigt dyrt att få ut dit. El alltså. Men vi håller ett litet öga på det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0