Redan torsdag

Tiden går så fort och dagarna bara försvinner! John älskar att vara på dagis och Micke lämnar honom nu och går och gör något annat. I morgon ska han äta middag på dagis för första gången;) Får se hur kladdigt det blir;) Skönt att det går bra och hoppas det fortsätter så. Just nu klättrar han upp på alla stolar, soffor och pallar han bara kan hitta och så går han givetvis;) Några steg i taget sen kryper han. Och sen reser han sig igen;) Så söt!

Veckan har varit full och vi har haft att göra alla kvällar utom i måndags. I tisdags tränade vi sök och båda hundarna gick kanon! Mest impad blev vi av Diezel. Skickade honom på 2 utskick och gick tillbaka med honom. Full fart över stock och sten om man säger så. Sen körde jag ett utskick till Andreas och sen kallade in honom. Och se på f*n han kom!!! Alla blev nog lika häpna;) Känns som han äntligen börjar inse att matte är roligare än att leka själv;)

I onsdags gick vi på DogWalk. Och även här skötte sig båda hundarna jätte bra! Jag tog till och med över Viktorias hund Bosse;) så jag gick med en vilt främmande hund jämte Diezel. Duktiga pojkar!

Och idag är det först grillfest på Johns dagis kl 17.00, Rally Lydnad kl 18.00 på klubben, Medlemsmöte på klubben kl 19.00 och till sist hund race kl 20.00 i kväll, även det på klubben. Så ja kvällen är räddad än en gång;) Och så år vi inte glömma att jag jobbat i förmiddags, varit i stallet, hovslagaren har varit där och nu sitter jag här hehe.

Mamma har varit här i veckan och passat John. Men tyvärr så blev hon dålig igår så fick köra hem henne. Så därför jobbade jag bara halv dag idag! Men idag är hon bättre! Och så kommer Heidi och kewin i morgon och stannar tills på söndag. Måste ju titta på Pingstpokalen ju!

Det var allt från mig idag! Vi hörs en annan dag;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0