Nu kommer solen igen

Och det är så skönt. Kände mig riktigt pigg i morse när jag gick upp med John! Hoppas det är lika fint väder i morgon så att man orkar gå upp och jobba! Men tror nog det går bara bra. Just nu sitter jag och väntar på att förminskningen av bilder ska bli klara. Heidi har lekt lite paparazzi så är ca 250 bilder som ska förminskas. Lilla datorn får jobba lite om man säger så hehe.

Just nu sover våra små pojkar. Men om knappt 2 timmar ska Kewin och Heidi åka. Tråkigt! Har varit så roligt att ha dem här. Och nu när jag börjar jobba så kan jag ju inte åka och hälsa på dem heller:( Men vi ses om 11 dagar igen då John fyller år!! Efter jag kört dem till bussen så blir det stallet. Och under tiden tänder Micke grillen. så det blir gott grillat! Sen är det hundträning som gäller. Tänkte se om jag kunde få med Micke upp. Han kanske kan träna Nick lite???? Ja vi får se vad som händer! Nu är det bara hälften av bilderna kvar. Kommer nog ta 10 minuter till hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0