Nu tittar den fram

Lilla solen. Trodde först inte att den skulle lyckas ta sig igenom det tjocka moln-täcket. Men skönt att den gjorde det.
Idag är det tvätt och små pyssel som gäller. Ska se om man kan få tag på en liten resväska också. Verkar inte helt lätt om an säger så! Mamma är snäll och passar John på torsdag, så Micke kan jobba som vanligt. De har lite mycket att göra på jobbet denna veckan. Idag har jag faktiskt redan hunnit med att sortera tvätt, lägga i maskinen, diska och städa sovrummet. Är riktigt stolt. Men mer tvätt väntar. Känns som den aldrig tar slut:/

Måste leta fram mina fina skor som Micke köpt till mig. Frågan är bara var är de?? Han var osäker på om han lyckats slänga dem!!?? får ont i magen bara jag tänker på det. Hoppas jag hittar dem!! Hade lagt tillbaka dem i kartongen för att de inte skulle bli smutsiga. Och nu får man sota för att man är duktig:/ Hoppas jag hittar dem! Kanske hämta lite sprit hos Susanne och Fredrik också hehe;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Spriten är hos mig;)

Förresten så ska Hollan igång nu, bara säg till när du vill komma o rida;) Skrittade en sväng på henne igår o hon var gaaaanska pigg, hehe

2010-03-16 @ 13:01:48
Postat av: tina

om du fjäskar för jocke så har han resväska modell mindre med hjul på...:)

2010-03-16 @ 20:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0