Mr D gör det igen

Delar med sig av sin kärlek till lillhusse. Följande scenarion utspelade sig på Gängesvägen nyss.

Diezel ligger i sin kork och tuggar på en bit äpple han fått av mig. John kryper fram till honom. Kryper upp i korgen, sätter sig och tittar. Diezel sneglar på honom. John sträcker fram handen. Tar äppel biten ur Diezels mun. Tittar på den och tar en tugga själv.... Diezel ligger kvar och tittar och undrar om han kan få tillbaka äppel biten igen. Nu lägger sig mamma/matte i och lyfter bort John ur korgen. Tar äppel biten. Klappar Diezel och berömmer honom. Och äntligen får han tillbaka sin lilla mumsbit.

Behöver jag ens tala om hur mycket jag tycker om Diezel?? Han är utan tvekan den bästa barnhunden jag någonsin träffat! Knashund och knasunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0