Låååång dag och natt

Och än är det inte över. Tror inte jag kan andas ut fören jag listat ut allt ekonomiskt. Är så tacksam för all hjälp jag fått under denna veckan. Och all hjälp ni fortfarande erbjuder! Utan er vet jag inte om jag hade orkat med allt som varit. Hade nog grävt ett hål i sanden och gjort som strutsarna! Men nu är det över. Kontrakt är brutna och mina tjejer står i stallet och väntar på mig!

Blev inte mycket sömn alls i natt. Landade i Ljungby vid 02.00 i natt. Skulle ju lämna av 2 hästar, trailer och hämta vår underbara son. Som passar på att bli sjuk när mamma och pappa är borta. Krupp och feber hade han igår när vi kom. Så bara i med mediciner i honom. Och när vi kom hem vid 02.00 sov han gott. Men natten har varit orolig och klockan 06.00 var vi uppe igen. Jag är trött, så trött. Men idag blir det bara mys och ordning av lite praktiska saker.


- Bebis & Thäti-


http://suomenhevonen.blogg.se/2010/march/sista-inlagget-1.html

Kommentarer
Postat av: jennie dahl

Bebis har fått frukost och verkar jätte nöjd!

Hon ser ut att trivas med två herrar som spanar....

2010-03-27 @ 07:04:30
Postat av: tina

kan erbjuda barnvakt, in-utsläpp/mockning om det skulle krisa, bara hör av dig isf.

2010-03-27 @ 14:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0