Hemsk natt

Förstår inte ungen att man behöver sova för att fungera och vara en bra mamma;)? Tydligen inte för i natt skrek han 30 min i sträck. Jag blev arg. Skrev till honom och gav honom till Micke, hjälpte det? Nej givetvis inte. Men det kändes bättre. Om han får skrika får jag skrika. Barnsligt det vet jag. Men vem f*n e pigg å glad kl 2 på natten??

Sen höll vi på så resten av natten. Även fast han fick ligga mellan oss. Fick i alla fall lite sovmorgon till 07.30. Nu håller jag på att ladda upp lite filmer. Vet inte om jag vill lägga ut den med Nick. Gick verkligen kasst igår på träningen:/ Däremot all heder åt Diezel som verkligen gick kanon! Så duktig han är. Och älskar att jobba. Min lille Ci-hua-hua;) Blir lite mer träning idag. Med Pia. Vet inte om jag ska fokusera på Blondie eller Skit ungen. Hmmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0