Dagens busigheter

Får börja med att berätta att jag fick med Micke till Sickinge! Satt och tittade på hoppning i minst 1 timme! Är djupt imponerad! Och väl där såg jag nog den största häst jag sett på mycket länge. Till och med Micke reagerade. Den måste bara ha legat på över 180 cm i mkh. Stor vad den! Se själv på bilderna! Hinderna ligger på 135 cm.







Så jävla stor! Tror den slog Intact med hästlängder!

Sen när vi kom hem så stack Micke till Krille. Så nu sitter jag här. Har fixat lite med Johns album. Blir ok men bättre kunde det blivit. Ni får ett smakprov på det också! Och så har John hittat sin älskade "Palme". Trodde vi lyckats gömma den för honom men se det hade vi inte. Så blev ett smakprov på honom;)





Det var allt från mig idag. Blev ingen hundträning. Men en promenad ska vi nog få till. I morgon blir det klubben i alla fall!

Just det! Det blir nog inte den vagnen som jag la in bilder på:( Dumma människan kom på att hon kunde få ut mer för den än vad jag lade för bud. Trots att hon lovat att jag skulle få köpa den. Får hålla tummarna att de som ska titta inte vill ha den. Men tror inte vi har sån tur. Tyvärr! Så vi letar vidare!

Kommentarer
Postat av: jennie dahl

En guldklimp med jord runt munnen?!!!!! Man blir glad när man ser hans bus-leende.

2010-03-07 @ 18:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0