AjAjAj

Givetvis vek sig foten när jag skulle gå ner för trappen idag. Höll John i famnen och släppte inte. Reulterade i ett sönder skrapat knä och en stukad / vrickad fot. Och envis som jag är så vägrade jag åka bil till Tina och Jocke. För det var dit vi var på väg nämligen. Tji får man nu nån timme senare när foten bultar våldsamt:/ Aj helt enkelt. Annars hade vi jätte trevligt på kalaset. Bilder kommer i morgon eller på måndag.


Nu har jag lagat Lasange på Malin vis;) Köttfärs, vit sås och Creme Frachie med örter. Och givetvis färska lasange plattor. Hoppas det blir lika gott som det låter;) Hade inga krossade tomater så får klara oss utan det. Sen blir det Melodifestivalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0