Sol men kallt!

Idag har det varit sol större delen av dagen men ändå. tycker jag att det har varit ganska kallt:/ Har hunnit med att träna 2 små glada hundar. Och fick beröm av min kära sambo! Känns riktigt skönt. Han har ju tyvärr inte varit med så mycket när jag tränat kräken. Men idag följde han med! Och det blev några kort! Kom på nu när jag sate mig här att jag höll på att glömma att åka till kära Tähti;) Men nu ska jag åka när jag skrivit klart!

Hade möte på klubben och planerade för en "öppet hus dag". Ska få äran att visa lydnad med Nickie och köra skrinda med Diezel;) Ska bli jätte roligt! Micke, Freddie och Andreas ska visa sök med Alice och Ozzy. Sen ska det också visas Freestyle, Spår, Agility, Bruks och annat. Det kommer vara loppis, föreläsningar och god mat! Dagen avslutas med en stor fest på klubben. Och datumet är det 18 September!

John har varit sur och hängig hela dagen. Så blir kanske en tur till vårdcentralen i morgon. Kan ju mycket väl vara bihåleinflammation eller öronen på honom. Sist så hade han ju massa saken men sa inte ett ord:/ Så får hoppas han är bättre i morgon! Han fick alvedon för ca 30 min sedan och verkar piggare! Så något är det. Men kan ju lika gärna vara kindtänderna som är på väg upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0