Kall måndag

kall och blött att jag måste hämta ut nya regnbyxor i morgon;) Mina läcker tydligen...Hmmm jag var väldigt kall och blöt om min kära gump;) Inte trevligt att sitta på en maskin med regnbyxor som inte håller tätt hehe. Annars har dagen flutit på bra! Har kommit ut en gård till nu. Som kan vara intressant. Men har en känsla av att priset kommer gå över vad vi är beredda att lägga! Men ska i alla fall gå på visning!

I morgon ska äntligen vår Jacuzzi komma. Några dagar försent. Men så hade det tydligen blivit fel så det blir en annan. Den vi skulle haft var för 6 personer. Denna är för 5 personer, men större. Vet inte hur de får ihop det men det blir nog kanon;) Sen ska vi försöka hinna till klubben och träna! Är inte så lätt att få ihop allt. Ska ju hinna till stallet också!

Nu blir det att läsa lite bloggar sen blir det en stund i soffan innan sängen kallar!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Trodde ni skulle lägga pengar på huset, inte jacuzzi;)

2010-06-08 @ 09:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0