Fredag

Och sista jobb dagen idag. Blev en kort vecka för mig med bara 2 dagar på jobbet. Får bara hoppas att jag blir bättre under helgen. Nu har jag ju tyvärr fortfarande en jäkla hosta och fått ont i halsen. Envis förkylning!! Idag åt hela familjen frukost på Roddys. Det var lite mysigt! John jagade små fåglar, tittade på vattnet och ville hälsa på 2 vita små hundar;) Busungen där! Men nu sover han! Elias har varit här några timmar med pappa Jocke. Så det blev en del bus. Även farfar har varit här. Jacuzzin har tråkigt nog inte dykt upp. Men hoppas den kommer idag så vi kan få njuta i den i morgon kväll! Strax kommer Jocke, Elias och Tina. Då blir det lite grillat och bara ta det lugnt. Pojkarna är ju lite trötta och Tinas bebis är på väg ut snart. Får se om det kommer en liten kille till helgen;) Jag har sagt åt Tina att hon allt får vänta till på måndag;)

Och så kan jag informera att Bella varit på mätning. Hon är hela 137cm hög. Så hoppas hon inte växer så mycket till!

Kommentarer
Postat av: tina

det är väl jockes bebis med;P haha tack för ikväll:)

2010-06-04 @ 22:49:32
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0