Aj i ryggen igen!

Drog till ryggen när jag bytte klippdäck idag. Trodde på allvar att det skulle bli en tripp till akuten:/ Hade så ont att tårarna kom. Inte roligt alls. Men bet ihop och jobbade hela dagen. Men det blev ju inte bättre direkt! Så nu har jag legat och bubblat i nästan 1 timme. Kändes bättre men nu börjar det göra ont igen. Hoppas, hoppas det försvinner över natten!!

John får så mycket beröm på dagis! Han klättrar upp för ribbstolarna och ner igen. Är alltid glad och hittar på nya saker att leka med hela tiden. Springer, äter och dricker själv. Han är ingen bebis längre! Stora killen!

I morgon ska vi försöka få ihop lite tid att träna med hundarna. Om min rygg vill vara med! Och så ska jag fundera på om tiden finns att hjälpa till med PR, annonsering och hemsida uppe på klubben. Hmmm...

Nu strejkar ryggen så nu blir det soffan! Och kanske lite middag!

Kommentarer
Postat av: tina

har en tryckavlastningskorsett du kan låna till ryggen om du vill...:)

2010-06-15 @ 08:10:06
URL: http://kristinaronn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0