Sickinge med familjen

Fick med mig hela familjen upp till sickinge idag;) Satt och tittade på hoppning i över 3 timmar! Tonfisk sallad och fika var med! Gott! Michelle red en liten B-ponny. En envis herre som tyvärr vägrade ut sig. Men vi hade roligt ändå! Imorgon ska Bebis på åter besök. Vi hoppas att det är bra så att de kan börja träna igen!!

Hämtade Nick ute i Hjälmaryd idag. Och busade lite med dem. Freddie kastade en frisbee, och givetvis ville båda hundarna ta den (Alice och Nick). Tyvärr gick det inte så bra. De rök ihop ganska rejält. Så Nick fick ett jack mitt i pannan. Dessa tikar säger jag bara! Och så undrar folk varför jag ville ha en han hund. Ja varför tror ni;)??!!

Nehe nu ska jag kolla runt lite till. Ska till stallet och ringa hovslagare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0