Redan tisdag

Och på fredag är min sista dag innan jag får lite semester. Fick massa besök i söndags. Först familjen Dahl, sen kom Johnsson/Johansson och till sist Nonne. Full ruller och alltid lika trevligt! Nonne fixade frillan på Nick. Så här fin har hon nog inte varit sedan Micke hämtade henne som valp;)  

Det har varit så varmt så varmt. Och solen har lyst hela tiden. Men trotts detta har inte min bränna blivit bättre. Jag är lika vit som innan. Förutom på armarna och i ansiktet. Men men ska nog hinna få till det innan semestern är slut. Hoppas jag! Fölis växer och ni får inte glömma kika in i min andra blogg! 

John har fått diareé
och mår inte så bra. Skriker och gråter när man ska byta blöja:( Tycker så synd om honom. Helt röd och svullen! Så nu spolar vi med ljummet vatten och så får man badda lite försiktigt. Annars är han jätte pigg och glad! Troligtvis så har Micke råkat ge honom gammal yoggi:/ Den gick i alla fall ut för en månad sedan. Så vi hoppas att han är bättre i morgon. Men Micke ska köpa lite vätske ersättning för säkerhets skull. Och så hoppas vi att han är bättre i morgon. De har nämligen tänkt att åka till Torpet. Men innan dess så ska Jóhns mage vara bättre!

Zack med sin anka;)




Mördar hund i bakggrunden;)


Kommentarer
Postat av: tina

då köpte ni "lilla" ringen, det fanns 2 storlekar. den större var lite dyrare. vet inte hur mkt det skiljer i storlekarna så det kanske hade räckt med den lilla, men då kan elias iaf ha sin nästa år och kanske året efter det med:)

2010-07-13 @ 23:15:48
Postat av: Heidi

Sötaste Unge ♥ Saknar massor ♥

2010-07-14 @ 09:19:45
URL: http://heromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0