Mycket att skriva om

Men får inte ut orden riktigt;) Men ska sammanfatta lite. Fölis har ju kommit och allt flyter på. Blir mycket körande fram och tillbaka. Men i natt ska de få gå ute!

Tränade sök igår. Diezel är så jäkla fin just nu. Går verkligen perfekt. Och det känns som att han äntligen börja växa upp och bli en vuxen hund. Ska försöka hinna träna lite på lördag också. Men ska även hinna till syster och fira Kewin;)

Var på arbetsintervju i måndags i Jönköping! Men ni kan vara lugna jag ska jobba i Ljungby. Om jag får tjänsten. Har inte hört nått ännu. Men de hade resten av intervjuerna igår. Men jag fick i alla fall träffa personalchefen i Sverige;) Så det kan ju bara vara bra;) Och så hann jag inom Charlies en snabbis på hemvägen. Belv besviken på deras täckes utbud:/ Inga billiga täcken där inte. Hittade iaf en lila fölgrimma;)

Nu ska jag göra min sambo sällskap i soffan! I morgon är det en ny dag och på fredag börjar Micke sin semseter! Lyllos honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0