Ge-Kås

Igår var vi på ge-kås. Fick stå 30 min i kö men det var det värt;) Jag fick 1 linne, 1 par mys byxor och 1 stickad tröja;) Resten fick hundar, barn, sambo och häst. hehe. Så blev inte så mycket till mig. Men resten av familjen verkade nöjda iaf;)

På vägen hem var John lite gnällig. Och precis när vi kom ut på 25:an så kräktes han. Stackarn var åksjuk:( Men efter 5 min var allt bra.

väl hemma packade vi upp och så fick John leka med sina nya saker. Han fick en söt IggeliPiggeli;) ett garage med bilar, nappar, kläder och en sackosäck. Hundarna fick leksaker, spårlina, godis och hundbädd;) Och Micke fick massa kläder hehe.

Idag kommer Heidi, Mattias och Kewin. Och ska stanna tills på söndag! I morgon ska vi fira mig kl 15.00. Men blir nog inte så mycket med det. Blir nån bulle och lite tårta. Tänkte göra egen tårta, men det får vi se hur det blir med det också.

Nick var ju i lite bråk med Alice. Och tyvärr tog det lite mer än vi trodde. En hörntand hade letat sig in till benet. Så nu har hon en kal fläck på huvudet. Men tycker hon e ganska charmig;) Det är inget fel på hennes humör i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0