Ensam hemma

John är bra i magen och Micke och han åkte ut till Torpet. Trist att vara ensam hemma men ändå skönt! Har suttit och solat lite efter jobbet, varit i stallet och kollat runt lite på nätet. Och varit elak mot Diezel. Men han började!! Åkte faktiskt ifrån honom när han var ute. Han vägrade komma och bara kutade iväg och busade när jag skulle få in honom. Så då fick han minsann vara ute! När jag kom hem efter 1 timme var han så glad så glad. Och kom minsann när jag ropade in honom! HA!!
Ne nu ska jag kolla runt lite mer här på nätet. Bara 2 dagar kvar till semester! Och ang jobbet så har de skjutit upp det ytterligare 1 vecka. Så bara att vänta!



Kommentarer
Postat av: heidi

Härligt ;) O ja som oxå vill va ensam ;) synd bara att tias nu börjat jobba.. typiskt!!!

2010-07-14 @ 20:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0