Byta jobb??

Blev erbjuden ett jobb idag. 100% fastanställning. Vart vill jag inte säga innan det blir klart. Tackade i alla fall ja till intervju. Kan ju tala om att jag blev paff när de ringde. Speciellt med tanke på att jag inte ens sökt tjänsten, eller att den ligger ute. Så vi får se vad som händer. Jag ska fundera massa nu i helgen och senast tisdag vet jag hur det blir!

Just nu håller vi på att packar för fullt. Ska bara vara borta 3 dagar men får packa Johns saker och Diezels saker också. Han ska få äran att bo hos Nonne. Och sova i sängen och få massage;) Tror inte han kommer vilja flyta hem igen hehe. Så nu blir det inget bloggande fören tidigast på söndag! Ha det gott i det sköna vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0