Städa

Idag har man hunnit städa lite. Sen kom mamma och pappa. Så det blev lite kvar till Micke;) Han e ju tidsoptimisten själv. Skulle åka och handla. Tog ju bara 1½ timme hehe. Märks att han inte brukar handla så ofta.

Bjöd iaf mamma och pappa på Tacopaj på LCHF vis. Utan deg botten och med ägg botten ist. Mums tyckte alla! Är lika trevligt när de kommer på besök.

Avslutade kvällen med att ta med min underbara familj på långpromenad. Blev ca 1½ timme med hundar och barn. Riktigt skönt! Får hoppas jag får med mig Micke sen när han börjar jobba oxå. Det krävs ju lite övertalning om man säger så;).

I kväll blir det Bones kl 20.00 och sedan iväg till stallet. Sen blir det nog en skönt varm dusch när jag kommer hem!

John-Johns tänder växer men han verkar inte irriterad för det! Underbara unge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0