Så vad denna dagen över!

Började dagen till det underbara ljudet av Johns jollrande;) Underbart morgon humör han har! Sen satt vi hemma till 11.30. Då åkte jag och lämnade honom i Hjälmaryd.

Sen var det gymmet för hela slanten! Började med 5 min uppvärmning på löpbandet. Sen blev det 30 min styrka. Jobbigt! PHU!!! Sen körde jag och Pia igenom hennes spinningpass. Så 45 minuters spinning blev det! Och så hade jag som mål att springa 1,5 km på löpbandet, men fy så trött jag var i benen. Fick nöja mig med 1 km! Men jag e nöjd ändå!

Sen blev det att gå hem och äta lite. Fick bli en nyttig sallad: Kalkon, fullkornspasta, keso och grönsaker;) Och nej jag åt inte upp allt hehe;)


Sen packade jag in hundarna i bilen och åkte till stallet! Fick bli lite jobb i paddocken;) Barbacka. Behöver jag tala om att han tyckte det var jobbigt;)?? Kämpigt i vänster galopp var det iaf!! Fick inte med nån att filma men satte kameran på en stol. Ska redigera ihop det sen när jag hinner. Här kommer lite bilder så länge!







Luden och lite småtjock;)

Och nu sitter jag här! Äntligen klar med alla "måsten". Eller nästan. John är hämtad. Nu ska det bara städas lite, maten ska lagas och det ska duschas. Härlig full dag!! Så ska det vara;)

Kommentarer
Postat av: jennie dahl

Du är ju super duktig!

2010-01-21 @ 18:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0