Så skönt!

När träningen är gjord! Blev 30 min stepup, sedan 25 min styrka, ben,rygg, mage och armar. Avslutade med att förbränna lite till i roddmaskinen. 5 min i maxtempo (Iaf på slutet) Riktigt skönt! Lille John var med och skötte sig exemplariskt! Nästa gång blir det en flaska med mat så somnar han nog på slutet;) Tack Pia!!



Det som ska göras nu innan dagen slut är tvätten, disken, mocka och duscha! Blir en promenad till för att hämta bilden på Strålis. Skönt väder idag ju!!! Ingen ridning. Blir för kallt för John att vara där i 2 timmar.



Imorgon blir det gymmet igen! Är verkligen taggad till tusen nu! Hoppas kilorna rasar i samma takt som jag e taggad;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk på att man får mkt muskler av att träna;) Och då går man upp lite med..

Bättre att ut och gå långrundor om man vill bli smalare och gå ner i vikt:)

2010-01-12 @ 13:27:21
Postat av: Malin

Till Anonym:



Nu tränar jag ju enbart förbränning 2-3 dagar i veckan.(spinning eller stepmaskin) Så att träna styrka 2-3 dagar sätter sig inte speciellt mycket. Har man tiden att ut och gå 2 timmar om dagen så hade jag gärna gjort det. Men när man får samma förbränning genom 30-45 mins spinning så gör jag hellre det;)



Tack för tipset!

2010-01-12 @ 16:57:45
URL: http://maromer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0